Kezdő szerepjátékosoknak nem ajánlott faj!Senkinek nincs megtiltva egyenlőre, azonban az adminok valamelyike nem megfelelő minőségű előtörténet esetén eltanácsolhatja a játékost ilyen fajú karakter indításától!
A változtatás jogát fenntartjuk, a fajleírás lényegében nem fog változni, és a képességek sem első szintig. Attól magasabb szinteken is esetleg apróbb részletek változhatnak valószínűleg, a képességek mindenképpen hasonló jellegűek lesznek.
Jelenleg akár még újabb képességszintek is várhatóak.
A beavatottak egy ember és egyfajta parazita-szimbionta egyesüléséből jönnek létre.
A gazdatest nélküli szimbionta egy energiából álló élőlény, amelyet szabad szemmel csak a szilfidek képesek látni. A szimbionta gazdatest nélkül, csak amolyan ösztönös gondolkodásra képes, ami nagyjából csak arra elég, hogy eldöntse melyik emberre kapcsolódik rá.
Az összekapcsolódásnak az ember csak elszenvedő alanya, befolyásolni, ellenkezni vagy semmisé tenni nem tudja. Miután végbe ment a két lény a gazdaszervezet haláláig elválaszthatatlan. A szimbionta képessé válik ezután a gondolkodásra, és a gazda-ember gondolkodásának befolyásolására. Az ember az egyesülés pillanatában szembesül a szimbinonta összes, előző gazdatesteihez tartozó emlékével, ami eléggé megrázó élmény tud lenni.
A gazda bőrén ezután egy tenyérnél biztosan nagyobb, tetoválásra hasonlító fekete non-figuratív ábra jelenik meg, mely felfénylik, ha a képességeit használja.
A beavatott ugyanis az egyesülés után képességekre tesz szert, melyre az természetesen önmagától nem lenne képes. Az emberi gazdatest nélkül viszont a szimbionta sem lenne képes használni ezeket.
Az egyesülés természetesen az ember számára hatalmas személyiség változásokat okozhat. Lehet hogy ezeket utólag a gazdaszemély csökkenteni vagy kezelni tudja, de valamennyire mindegyikükben nyomot hagy.
A szimbionta eldöntheti hogy milyen módon kíván kommunikálni a gazdatesttel: késztetések révén, ezáltal esetleg legjobb tudása szerint el is nyomhatja a gazdaszemélyt, de akár megfigyelő is maradhat, vagy szóban megfogalmazott gondolatok formájában.
A gazdatesttel megélt események általában a szimbionta személyiségét is formálják, formálhatják.
Ha a beavatott újdonsült személyisége/személyiségei engedik (vagy ,,véletlenül"), akkor ugyan úgy lehet gyereke, mint az embereknek.
Képességek:
Minden beavatott kezdetnek egy képességágat választhat, és abból is az első képességet. A játék során ez tovább fejleszthető, és esetleg két képesség ág is birtokolható.
Ha egy beavatott használja a képességét, akkor a szimbionta által okozott ,,tetoválás" felfénylik. (A fény színe választható.) Emellett természetesen nem használhatja őket a végtelenségig. Előbb-utóbb elfárad, túl hajthatja magát, ilyenkor elájulhat vagy akár a gazdatest bele is hallhat.
A képességek részletezése a következő hozzászólásokban találhatóak. Az egy más alatt lévő képességek, és csoportok egymás után tanulandók, ha más megjegyzés nincs odaírva melléjük!
A hozzászólást Kiara összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Ápr. 13, 2012 7:56 am-kor.