Arona

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Az anarchia szélén...


    Beavatott

    Kiara
    Kiara
    Admin
    Admin


    Hozzászólások száma : 386
    Hírnév : 0

    Beavatott Empty Beavatott

    Témanyitás by Kiara Pént. Ápr. 13, 2012 7:50 am

    Kezdő szerepjátékosoknak nem ajánlott faj!Senkinek nincs megtiltva egyenlőre, azonban az adminok valamelyike nem megfelelő minőségű előtörténet esetén eltanácsolhatja a játékost ilyen fajú karakter indításától!

    A változtatás jogát fenntartjuk, a fajleírás lényegében nem fog változni, és a képességek sem első szintig. Attól magasabb szinteken is esetleg apróbb részletek változhatnak valószínűleg, a képességek mindenképpen hasonló jellegűek lesznek.
    Jelenleg akár még újabb képességszintek is várhatóak.


    A beavatottak egy ember és egyfajta parazita-szimbionta egyesüléséből jönnek létre.
    A gazdatest nélküli szimbionta egy energiából álló élőlény, amelyet szabad szemmel csak a szilfidek képesek látni. A szimbionta gazdatest nélkül, csak amolyan ösztönös gondolkodásra képes, ami nagyjából csak arra elég, hogy eldöntse melyik emberre kapcsolódik rá.
    Az összekapcsolódásnak az ember csak elszenvedő alanya, befolyásolni, ellenkezni vagy semmisé tenni nem tudja. Miután végbe ment a két lény a gazdaszervezet haláláig elválaszthatatlan. A szimbionta képessé válik ezután a gondolkodásra, és a gazda-ember gondolkodásának befolyásolására. Az ember az egyesülés pillanatában szembesül a szimbinonta összes, előző gazdatesteihez tartozó emlékével, ami eléggé megrázó élmény tud lenni.

    A gazda bőrén ezután egy tenyérnél biztosan nagyobb, tetoválásra hasonlító fekete non-figuratív ábra jelenik meg, mely felfénylik, ha a képességeit használja.
    A beavatott ugyanis az egyesülés után képességekre tesz szert, melyre az természetesen önmagától nem lenne képes. Az emberi gazdatest nélkül viszont a szimbionta sem lenne képes használni ezeket.

    Az egyesülés természetesen az ember számára hatalmas személyiség változásokat okozhat. Lehet hogy ezeket utólag a gazdaszemély csökkenteni vagy kezelni tudja, de valamennyire mindegyikükben nyomot hagy.
    A szimbionta eldöntheti hogy milyen módon kíván kommunikálni a gazdatesttel: késztetések révén, ezáltal esetleg legjobb tudása szerint el is nyomhatja a gazdaszemélyt, de akár megfigyelő is maradhat, vagy szóban megfogalmazott gondolatok formájában.
    A gazdatesttel megélt események általában a szimbionta személyiségét is formálják, formálhatják.

    Ha a beavatott újdonsült személyisége/személyiségei engedik (vagy ,,véletlenül"), akkor ugyan úgy lehet gyereke, mint az embereknek.

    Képességek:

    Minden beavatott kezdetnek egy képességágat választhat, és abból is az első képességet. A játék során ez tovább fejleszthető, és esetleg két képesség ág is birtokolható.

    Ha egy beavatott használja a képességét, akkor a szimbionta által okozott ,,tetoválás" felfénylik. (A fény színe választható.) Emellett természetesen nem használhatja őket a végtelenségig. Előbb-utóbb elfárad, túl hajthatja magát, ilyenkor elájulhat vagy akár a gazdatest bele is hallhat.

    A képességek részletezése a következő hozzászólásokban találhatóak. Az egy más alatt lévő képességek, és csoportok egymás után tanulandók, ha más megjegyzés nincs odaírva melléjük!


    A hozzászólást Kiara összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Ápr. 13, 2012 7:56 am-kor.
    Kiara
    Kiara
    Admin
    Admin


    Hozzászólások száma : 386
    Hírnév : 0

    Beavatott Empty Re: Beavatott

    Témanyitás by Kiara Pént. Ápr. 13, 2012 7:53 am

    Természet
    Ezekkel a képességekkel a beavatott képes befolyásolni és kitolni önmaga határait, beilleszkedni a körülötte lévő környezetbe, és ezzel saját túlélési esélyeit növelni.

    1. szint:
    • Rugalmas izmok: A beavatott állóképessége megnövekszik egy emberéhez képest. Izmai és csontjai rugalmasabbak, tovább bírják a hosszútávú terhelést. Nagyobb ütéseket is kibírnak az embereknél, például ezzel a képességgel rendelkező beavatott kétszer olyan magasból is leugorhat, anélkül hogy baja esne.
      Ez a képességeinek első megnyilvánulása és passzív képesség! Tehát a beavatott ,,tetoválása" csak esetleg hirtelen múló megterheléseknél villan fel.


    • Kirobbanó erő:A beavatott ha koncentrál képes nagy erejű ütésekre rúgásokra, amiket a misztikus lények is mondhatni rendesen megéreznek. Ez már nem passzív képesség, tudatosan kell használni.


    • Gyorsaság:Rövid időre a beavatott képes túllépni gyorsasága emberi határain. Ilyenkor a gyorsasága egy vámpíréval is felveheti a versenyt. A képesség használatát viszont gyors fáradás, és utólag mindenhol érezhető, apró, szúró fájdalom kíséri.
    • Kamuflázs: A beavatott képessé válik rövid időre beolvadni a környezetébe akár egy kaméleon.ettől viszont hamar elfáradt, és pihenés nélkül nem tudja tovább fenntartani ezt az állapotot.

    A Gyorsaság és Kamuflázs képességek külön tanulandók. A Kamuflázs egy mellék ága a képességeinek, tehát ha csak azt tudja, nem képes tovább fejlődni, amíg a gyorsaságot meg nem tanulja.

    2. szint

    • Tökéletes légzés:Nem passzív képesség! A beavatott képes lélegezni bármilyen közegben amiben van oxigén. Például víz alatt, vagy kevesebb oxigénnel rendelkező, vagy más gázokkal vegyített levegőben.
    • Méreg ellenállás:A beavatott ellenállóbbá válik a levegőben lévő, légzéssel beszívható mérges gázokkal szemben. (Ettől még ételbe keverve vagy más módon, ugyan úgy megmérgezhető.) Passzív képesség.

    A képességek tovább fejlesztéséhez a Tökéletes légzés kifejlesztése szükségez.

    • Suttogó:A beavatott képessé válik a természetben fellelhető jelek megértésére. Előre érzi a veszélyeket amiket az állatok is, megérti az állatok viselkedését. Gondolati szinten képes átélni egy adott állat 24 órás emlékeit, hol járt, mit evett, mivel találkozott. (Aktív képesség.)
      Az állatok természetesnek veszik a jelenlétét, nem ijednek meg tőle, nem veszik támadónak a közelségét, ha csak nem akarja tényleg bántani őket. (Passzív képesség.)


    • Természet védelme:A beavatott képes kisebb állatokat segítségül hívni (rovarok, egérfélék, kis testű madarak), azokat mondhatni irányítani. Amint viszont az állat az életére veszélyes nyíltan helyzettel találkozik elmenekül.
    • Vadak ura:Mellékági képesség, Természe és Kontroll ág tudása együttesen szükséges hozzá. Amíg a beavatott a közelben jelen van, képes nagyobb testű állatokat is irányítani. Egyszerre csak egyet!
    • Zöld druida: Mellékági képesség, Természet és Energia képességág birtoklása egyaránt szükséges. A beavatott képes maga körül a növények növését stimulálni. Saját védelmére kisebb falakat emelni, melyek megvédik (természetesen nem mindentől!) Ha a beavatott képessége már nem aktív akkor a körülményekhez mérten vissza alakulnak eredeti állapotukba.
    Kiara
    Kiara
    Admin
    Admin


    Hozzászólások száma : 386
    Hírnév : 0

    Beavatott Empty Re: Beavatott

    Témanyitás by Kiara Pént. Ápr. 13, 2012 7:54 am

    Energia

    A beavatott teste energiát fejleszt és idővel ezt képes megtanulni manipulálni. A képességei fejlődésével képessé válhat más energiák teljes vagy részleges irányítására.

    1. szint

    • Sokkoló ütések: Érintésre képes a beavatott felszabadítani az általa gerjesztett energiák egy részét, ezzel fájdalmasabbá tenni például az ütéseit. Harc közben így az ellenfele nem biztos hogy észreveszi a turpisságot a dologban.
      Ez egyszerű érintésre is működhet, akkor viszont csak az áramütés fájdalma lép fel. A képesség maga nem olyan erős, hogy valakinél eszmélet vesztést okozzon!


    • Energia pajzs: Rövid ideig tartó személyi védőpajzs, mely képes a használóját megvédeni kisebb nagyobb dolgoktól. Maximum viszont nagyjából csak fél percre tartható fenn. Egymás után viszont többször is használható nagyobb szünetekkel 3-4 alkalommal mielőtt a beavatott elfáradna (ha más képességét nem használja).


    • Áram védett test: Ekkorra a gazdatest teljesen hozzászokott az őt érő hatásokhoz, melyek a képességeinek használatából erednek. Áramütés nem képes megsebezni a testet, minden kár nélkül átfolyik a testen. Passzív képesség.


    2.szint

    • Energia tükör: A karakter előtt pár centire megjelenik egy energia mező, mely egy támadást képes kivédeni. Viszont nem csak megvédi a használóját, hanem többszörös erővel tükrözi vissza az ellentétes irányba. Mondjuk lövedék esetén a lövedékkel együtt(ha a löket hatására az nem megy tönkre)egy energia löket formájában.


    • Irányított felhasználás:A beavatott képes szabályozni, hogy az általa gerjesztett energiából mennyit, és milyen minőségben ad át. Például árammal működő készülékeket működtetni, kisebb akkumulátorokat feltölteni.


    • Gömbök: A beavatott képessé válik energia gömbök létrehozására, melyeket aztán lövedékként használ. Ez nem egyenlő egy kifogyhatatlan lőfegyverrel!Karaktertől függően 3-5 lövés engedélyezhető rövid időn belül. (Értsd pár, minimum 3-4 óra alvás nélkül. Minimális alvással maximum 2 lövésre elegendő energiája lehet a karakternek, nagy fájdalmak árán sajtolhat csak ki magából egy harmadikat.)


    *Energia pajzs II.: Rövid ideig tartó személyi védőpajzs, mely képes a használóját megvédeni kisebb nagyobb dolgoktól. Nagyjából csak egy-két percre tartható fenn. Egymás után viszont többször is használható most már rövidebb szünetekkel 2-3 alkalommal mielőtt a beavatott elfáradna (ha más képességét nem használja).
    • Zöld druida: Mellékági képesség, Természet és Energia képességág birtoklása egyaránt szükséges hozzá. A beavatott képes maga körül a növények növését stimulálni. Saját védelmére kisebb falakat emelni, melyek megvédik (természetesen nem mindentől!) Ha a beavatott képessége már nem aktív akkor a körülményekhez mérten vissza alakulnak eredeti állapotukba.

    • Lélek fegyver energiából létrehozott közelharci fegyver. Általában egy kardra, vagy két kisebb tőrre hasonlít. Minden bonyolult formát viszont mellőz. Gyakorlattal és ésszel egészen sokáig használható, mert a beavatott csak akkor veszít az energiájából ha valamihez hozzáér. Általában áramütésszerű, vagy égési sérüléseket okoz. Amúgy szilárd halmazállapotra formálható ideiglenesen, így védekezési célokra is alkalmazható.


    • Bábmester: Mellékági képesség, Kontroll és Energia képességek birtoklása szükséges hozzá. A beavatott a testsúlya 10%-ának megfelelő súlyú élettelen anyagból (olyan ami nem is volt élő: pl fa kizárva) képes egy kisebb általa mozgatható gólemet létrehozni kitépve az anyagból ha szükséges. A beavatottnak viszont látnia kell az irányításához. Maximum 30-35 percig használható aztán összeesik, és nem mozgatható tovább.
    Kiara
    Kiara
    Admin
    Admin


    Hozzászólások száma : 386
    Hírnév : 0

    Beavatott Empty Re: Beavatott

    Témanyitás by Kiara Pént. Ápr. 13, 2012 7:55 am

    Kontroll

    A beavatott illúziókat hoz létre, és azokkal próbálja manipulálni saját környezetét. A saját illúzióin minden beavatott képes átlátni. (például Sötétség kontrollnál mondhatni látja is a saját illúziót, de egy elsötétített teremben képes látni minden fennakadás nélkül.

    1. szint

    Ezen a szinten a képességek csak külön külön használhatóak, ugyan úgy mint a más képességű beavatottaknál!

    • Fény kontroll A beavatott képes színes fényekből álló kisebb illúziókat létre hozni, azokat mozgatni, vagy a környezetét világosabbá tenni.
      Könnyű képesség, sokáig lehet használni, de azért ebben is el lehet fáradni.


    • Sötétség kontroll A beavatott képes sötét foltokat létre hozni, azokat mozgatni, vagy a környezetét teljesen elsötétíteni.
      Ez már egy nehezebb képesség rövidebb ideig tartható csak fenn.


    • Hang kontroll:A beavatott képes nagy zajokat csapni minden külső eszköz nélkül. Először csak elnagyolt zajokat, majd esetleg állat hangokat, motoszkálásokat. A beszédet a legnehezebb utánozni, ahhoz megterhelő koncentráció kell!


    • Érzet kontroll: Szaglást, tapintást, hideg-meleg érzetet, stb. befolyásolja. A többivel képességgel ellentétben csak egy személyre használható! Ez egy gyenge képesség; például nem okozható vele mértéktelen kín egy másik karakternek!


    2.szint

    • Szellemkép:Egyetlen alakból álló illúzió. Egy állat, ember mozgó, irányítható képmása, mely nem képes hatást gyakorolni a fizikai világra. Egy alak lemásolásához annak alapos ismerete kell. Nem tartható fenn örökké, maximum fél óráig, és azzal a beavatott majdnem teljesen kimeríti magát!


    • Tömeges hatás: Passzív képesség. a beavatott képes nagyobb közegben, több személy előtt is sikeresen alkalmazni a képességeit.


    • Hasonmás: A beavatott képes elváltoztatni ideiglenesen a külsejét. Ez csak külső rávetítés! Mondhatnánk úgy is, hogy saját magára vetíti ki mások képét, így felveszi az alakjukat.(1-1,5 óra)


    • Valós illúzió: Az illúziót a célpont nem csak látja és hallja, hanem képes például megérinteni. Az általa okozott érzeteket erősen, élethűen érzi. Viszont például egy általa okozott ,,seb" nem válik valósággá, csak az illúzió hatásáig érzi az áldozat a fájdalmat. Nagyobb pihenés nélkül maximum fél óráig használható.


    • Vadak ura:Mellékági képesség, Természe és Kontroll ág tudása együttesen szükséges hozzá. Amíg a beavatott a közelben jelen van, képes nagyobb testű állatokat is irányítani. Egyszerre csak egyet!
    • Bábmester:Mellékági képesség, Kontroll és Energia képességek birtoklása szükséges hozzá. A beavatott a testsúlya 10%-ának megfelelő súlyú élettelen anyagból (olyan ami nem is volt élő: pl fa kizárva) képes egy kisebb általa mozgatható gólemet létrehozni kitépve az anyagból ha szükséges. A beavatottnak viszont látnia kell az irányításához. Maximum 30-35 percig használható aztán összeesik, és nem mozgatható tovább.

    Ajánlott tartalom


    Beavatott Empty Re: Beavatott

    Témanyitás by Ajánlott tartalom


      Pontos idő: Pént. Ápr. 26, 2024 1:31 pm